Livrare și expediere

Modificarea adresei de expediere

În general, este posibil să solicitați o modificare a adresei de livrare (totuși, această opțiune poate face obiectul unor limitări, în funcție de zonă).

Dacă, după efectuarea comenzii pe LeSAC, dorești să modifici adresa de livrare, îți amintim că acest lucru nu va fi posibil atât timp cât comanda este în curs de procesare în depozitul nostru, ci doar după predarea comenzii la curier și începerea tranzitului.

Imediat după efectuarea comenzii vei putea contacta serviciul clienți (clienti@le-sac.it), indicând numărul de expediere al comenzii, care ți-a fost trimis prin e-mail.

Personalul nostru va transmite curierului solicitarea de modificare a adresei.

Efectuarea solicitării către curier trebuie făcută de societatea LeSAC fiindcă aceasta este expeditoarea comenzii.

Modificarea adresei va presupune o ușoară întârziere a livrării din cauza perioadei de procesare necesară curierului.

Scroll To Top