Returul

CERERE DE RETURNARE:

COMENZI ONLINE:

Din orice motiv, un produs nu corespunde așteptărilor dvs., îl puteți returna în termen de 30 zile calendaristice de la data livrării comenzii.

Vă informăm că costurile de returnare vor fi în întregime pe cheltuiala dvs. Rambursarea va acoperi costul articolelor cumpărate și apoi returnate, nu orice cost suportat pentru expedierea inițială.

Produsul poate fi returnat folosind oficiile poștale naționale sau un curier la alegere. Chitanța de expediere trebuie păstrată ca dovadă pentru urmărirea expedierii. Produsul returnat trebuie trimis la următoarea adresă:

LE SAC C/O A.F. HANDLING SRL
VIALE EUROPA, 50
Cusago - 20047 - MI -ITALIA


Le SAC nu va fi responsabil în niciun fel în cazul deteriorării sau pierderii coletului, până când nu va fi primit la adresa indicată mai sus.

PRODUSE DEFECTE:

Este dreptul dvs. de a returna orice produs primit defect sau expediat incorect de către noi. În acest caz, vă invităm să deschideți o cerere de returnare online (a se vedea mai jos cum) indicând motivația relativă și atașând strict imaginile produsului defect. Ne vom rezerva dreptul de a evalua solicitarea dvs. înainte de a gestiona procesul de returnare. Depozitul LE SAC va prelua livrarea produselor returnate, rezervându-și dreptul de a verifica efectiv defectele acestora. Odată ce returnarea a fost acceptată, LE SAC va rambursa suma plătită pentru achiziționarea produselor returnate.

CONDIȚII GENERALE PENTRU RETURAREA UNUI SAU MAI MULTE PRODUSE:


Vă informăm că pentru a vă retrage din contract și pentru a activa procedura specifică de returnare, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

    • cererea de returnare trebuie primită în termen de 30 zile calendaristice de la data primirii mărfii, iar produsul trebuie livrat curierului în termen de 14 zile calendaristice de la autorizația noastră de returnare.
    • Vă informăm că costurile de returnare vor fi pe cheltuiala dumneavoastră.
    • Produsele trebuie returnate în aceleași condiții de primire, sau în stare perfectă, completate cu toate elementele lor: toate etichetele aferente produsului nu trebuie eliminate, produsele trebuie să fie noi și neutilizate, cu ambalajul original și orice atașat manuale. În caz contrar, nu vă vom putea accepta returnarea.
    • Puteți expedia returnarea numai din țara (țara) în care ați plasat comanda.
    • Se înțelege că riscurile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate în totalitate de către client.
    • În cazul în care returnarea dvs. nu respectă condițiile enumerate mai sus, returnarea va fi refuzată și rambursarea nu va fi efectuată.
    • Depozitul LE SAC va prelua livrarea produselor returnate, rezervându-și dreptul de a verifica integritatea acestora. Odată ce returul a fost acceptat, acesta va înlocui sau va rambursa suma plătită pentru achiziționarea produselor returnate. Această rambursare se va face prin creditarea sumei plătite la metoda de plată utilizată (de ex. Card de credit sau cont PayPal).

 

CUM SE DESCHIDE O CERERE DE RETURNARE ONLINE:

Dacă sunteți un client înregistrat, mergeți în zona dvs. personală și introduceți „ISTORIC COMENZI”> „Returnări” și urmați procedura ghidată, specificând motivul.

Pentru ca returnarea dvs. să fie adecvată, vă reamintim să imprimați eticheta de returnare și numărul autorizației primite prin e-mail în timpul procedurii ghidate și să le aplicați pe pachet. De asemenea, vă reamintim că produsul pe care intenționați să îl returnați trebuie să fie livrat curierului în termen de 14 zile calendaristice de la autorizația noastră de returnare. Dacă numărul autorizației lipsește, returnarea dvs. va fi refuzată și rambursarea nu va fi emisă.

SPECIFICAȚII SUPLIMENTARE DE RETUR:

RETUR PANTOFI:

Încălțămintea trebuie returnată în interiorul cutiilor corespunzătoare. Returul poate fi refuzat dacă cutia este deteriorată. Aceste produse trebuie returnate în cutia originală, ambalate cu atenție și plasate într-o cutie de carton. Nu utilizați cutia de pantofi direct ca ambalaj pentru a expedia returnarea dvs. sau va trebui să o refuzăm.

Încălțămintea nu trebuie să fi fost folosită niciodată. Orice testare a produsului trebuie să aibă loc pe o podea curată.

RETUR GENTI/RUCSACURI:

Genti (bărbați și femei), rucsacuri, serviete și toate articolele similare din piele trebuie returnate împreună cu toate accesoriile originale (exemplu: curea de umăr detașabilă, farmece etc.) și inclusiv hârtia sau umplutura folosită în interiorul produsului pentru a-l menține în formă și a preveni deteriorarea acestuia în timpul transportului.

RETUR CURELE:

Aceste produse trebuie returnate cu cutia / pânza originală și NU POATE FI MODIFICATĂ (de exemplu, scurtate, adăugate, realizare găuri etc.).

RETUR ÎMBRĂCĂMINTE:

Fiecare piesa de îmbrăcăminte trebuie returnată cu toate etichetele și etichetele atașate, inclusiv toate ambalajele și accesoriile originale (saci de praf, umerașe, huse etc.) primite odată cu comanda.

Nu trebuie să fi fost folosit niciodată, cu excepția dovezii acelorași. Nu trebuie să fi fost spălat, călcat și / sau tratat în niciun fel.

Costumele de baie trebuie încercate peste lenjeria dvs. personală.

LE SAC va prelua livrarea produselor returnate, rezervându-și dreptul de a verifica dacă au fost returnate in conditiile expuse mai sus.  În acest scop, este indicat să acoperiți ambalajul original al produselor cu alte ambalaje de protecție care să îi păstreze integritatea, protejându-le, de asemenea, de scris sau etichete. Nerespectarea celor de mai sus va duce la refuzul returnării, iar costurile de expediere vor fi pe cheltuiala dumneavoastră.

RETUR TROLLERE/GENȚI DE CĂLĂTORIE:

Produsuele din categoria bagaje nu trebuie să fi fost utilizate în niciun fel, în special roțile nu trebuie să prezinte nici cel mai mic semn de uzură (orice test de remorcare trebuie efectuat pe o podea interioară curată).

Dacă produsul are lacăt cu cifru, acesta nu trebuie modificat în niciun fel, ci trebuie returnat cu combinația originală care este în mod normal „0000”. În cazul unui lacăt, acesta trebuie returnat cu toate cheile originale.

Dacă este posibil, ambalați produsul în cutia originală (deoarece a fost deja proiectată pentru o protecție adecvată în timpul transportului), completată cu etichetele / etichetele originale, accesoriile, instrucțiunile de utilizare și fișele de garanție.

EXCEPȚII

În conformitate cu legislația italiană, dreptul de returnare este exclus în cazul în care consumatorul a achiziționat produse personalizate sau produsele sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive igienice sau legate de protecția sănătății și au fost deschise ulterior. Acestea includ, de asemenea, articole din secțiunea Lenjerie intimă / Lenjerie (bikini, slip, boxeri etc.), măști de protecție și geluri dezinfectante.

CUM SE ANULEAZĂ O RETURNARE

Dacă după efectuarea procedurii de returnare în contul dvs. decideți să păstrați bunurile, puteți face acest lucru și nu implică nicio cheltuială suplimentară. Trebuie doar să ne anunțați intenția dvs. de a nu vă mai face returnarea, contactând serviciul nostru de asistență pentru clienți la customers@le-sac.it

În cazul în care deja ați selectat ca produsul să fie preluat de curier de acasă de la Dvs, nu este posibil ca noi să schimbăm ora sau ziua stabilită pentru preluare. Când curierul vine la Dvs acasă, îi puteți transmite că ași decis să păstrați  comanda.

Amintiți-vă că solicitarea dvs. de returnare va rămâne deschisă în contul dvs. Nu este posibil să modificați această setare, chiar dacă comanda dvs. nu a fost efectiv returnată.

TIMPURI ȘI METODE DE Rambursare

LE SAC va prelua livrarea produselor returnate și va efectua verificări de calitate pentru a verifica neconformitatea. Rambursarea se va face prin creditarea sumelor plătite de client pentru achiziționarea produselor conform metodei de plată utilizate. Fără a depăși limita de 30 de zile prescrise pentru rambursarea sumelor plătite de către consumator, timpul pentru returnarea sumelor plătite de consumator pentru achiziționarea bunurilor depinde de metodele de plată utilizate (Card de credit, PayPal, AmazonPay etc.).

INFORMAȚII IMPORTANTE

Calitatea tuturor articolelor este verificată pentru defecte înainte de a fi expediate către client. Am făcut tot posibilul pentru a ne asigura că culorile produselor de pe site-ul nostru sunt cât mai aproape de realitate. Cu toate acestea, nu putem garanta că culoarea afișată pe ecranul dvs. se potrivește perfect cu produsul real.

Pentru ca procedura de returnare să fie gestionată cât mai repede posibil, vă invităm să expediați toate articolele pe care doriți să le returnați într-o singură expediere. Pentru a reduce riscul de deteriorare a produselor, vă recomandăm să le expediați în aceeași cutie în care au fost primite. Dacă cutia nu mai este disponibilă, va fi posibil să expediați articolele într-un alt pachet, asigurându-vă că acestea sunt bine protejate. Returnările deteriorate, colorate sau modificate pot fi refuzate și nu vor fi rambursate.

Depozitul nostru va prelua produsele returnate și va efectua verificări de calitate pentru a verifica neconformitatea. Rambursarea se va face prin creditarea sumelor plătite de client pentru achiziționarea produselor conform metodei de plată utilizate. În cazul achiziționării cu card de credit, timpul de rambursare va depinde de cardul de credit utilizat și, în orice caz, va avea loc în cadrul a două extrase de cont.

GARANȚIA LEGALĂ A VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul emite, în conformitate cu Directiva 1999/44 / CE, o garanție legală asupra produsului pentru nerespectarea acestuia cu calitățile prevăzute în vânzările contractorului. Garanția permite Cumpărătorului, în cazul unei neconformități a produsului, să obțină reparația sau înlocuirea produsului, reducerea prețului sau rezilierea contractului în conformitate cu prevederile directivei menționate anterior. În orice caz, utilizarea bunurilor care nu sunt conforme cu cele stabilite de Vânzător / Producător nu este acoperită de garanție. Dispozițiile Directivei 85/374 / CEE se aplică în ceea ce privește daunele produsului. Vânzătorul, în calitate de distribuitor, este exonerat de răspundere prin indicarea numelui producătorului.

Scroll To Top