Expediere

Produsele vândute pe Le SAC sunt în general disponibile pentru expedierea imediată; în unele cazuri poate fi nevoie de până la 2 zile lucrătoare pentru identificarea mărfii la care se adaugă timpii de livrare indicați mai jos.


Timpi şi costuri de expediere 

NAZIONEOPTIUNE DE LIVRARECOST(TVA inclus)TIMPI
ITALIA STANDARD

Peste€ 100: GRATUIT

Cheltuieli de până la
 € 99,99: €5,00

Italia 5 zile lucrătoare
Sicilia - Sardegna - Calabria 7 zile lucrătoare
ITALIA Ridicare în magazin GRATUITO 3/5  zile lucrătoare
FRANTA, SPANIA,
GERMANIA, OLANDA
STANDARD

Peste € 100: GRATUIT

Cheltuieli de până la
 € 99,99: €10,00

5-7 zile lucrătoare
UK STANDARD € 30 30 zile lucrătoare
ROMANIA STANDARD

Peste
€ 150: GRATUIT

Cheltuieli de până la
 € 149,99: €10,00

9 zile lucrătoare

VĂ REAMINTIM CĂ TIMPII DE LIVRARE AU ÎNTOTDEAUNA ROL INDICATIV ȘI NU POT FACE OBIECTUL PLÂNGERILOR SAU AL ACȚIUNILOR PENALE ÎMPOTRIVA Le SAC s.r.l.

Livrarea standard nu prevede programarea prin telefon.

Le SAC livrează în principalele localități continentale și insulele principale. Este posibil ca insulele mici, localitățile defavorizate, protectoratele și teritoriile de peste mări să nu fie deservite.

 

Modalităţi de livrare

- livrarea are loc exclusiv în stradă (nu este prevăzută livrarea la etaj);
- curierul va efectua 2 încercări de livrare; dacă destinatarul nu este găsit va depozita produsul la sediul propriu. Contactând serviciul nostru clienți, poți solicita livrarea la aceeași adresă sau indica alta diferită, sau te poți deplasa la sucursala de referință într-un interval de 2 zile lucrătoare. În cazul lipsei de comunicare privind livrarea într-un interval de 48 de ore, marfa va intra în depozitele noastre;
- la momentul expedierii vei primi un e-mail cu datele de monitorizare pentru a urmări starea comenzii. ATENȚIE: codul de urmărire se va activa într-un interval de 24 de ore după expediere.

Cum trebuie să procedezi la livrarea produsului
În momentul livrării produsului te rugăm să efectuezi următoarele verificări:
1. Verifică integritatea coletului care nu trebuie să prezinte semne de daune externe și/sau manevrare greșită. Trebuie să fie închis EXCLUSIV cu bandă adezivă personalizată Le SAC;
2. Verifică dacă numărul de colete (numărul de pachete) indicat pe documentul de livrare corespunde cu numărul de colete livrate efectiv;
3. Dacă identifici probleme la livrare este alegerea ta dacă refuzi sau accepți comanda. Dacă decizi să o accepți, va trebui să semnezi chitanța de la curier CU REZERVE. În caz de neconcordanțe, va trebui să te adresezi serviciului nostru clienți trimițând un e-mail la clienti@le-sac.it.

 

Scroll To Top