DESPRE
NOI

Niciun articol în coş!

Produs adăugat în coş

Continuă finalizarea comenzii Continuă cumpărăturile

Expediere


Pe site-ul nostru, expedierile sunt efectuate pe întreg teritoriul Italiei, la domiciliu sau locul de muncă, prin intermediul firmei de curierat GLS.


Produsele vândute pe Le SAC sunt în general disponibile pentru expedierea imediată; în unele cazuri poate fi nevoie de 2 zile lucrătoare pentru reperarea mărfii, la care se adaugă timpii de livrare indicaţi mai jos.

Timpi şi costuri de expediere

 OPŢIUNE DE LIVRARE                 COST            TIMPI
 STANDARD  Valoare comandă până în 100 €: 5,00 €
 Peste 100,00 €: gratuită
 5 zile lucrătoare
 EXPRESĂ  15,00 €  1/2 zile lucrătoare 
 RIDICAREA DIN MAGAZIN  0.00 €  2/3 zile lucrătoare

REAMINTIM CĂ TIMPII DE LIVRARE AU ROL ILUSTRATIV ŞI NU POT FACE OBIECTUL RECLAMAŢIILOR SAU AL PROCEDURILOR PENALE LA ADRESA Le SAC s.r.l. 

Livrarea standard nu prevede programarea telefonică.


Următoarele localităţi sunt supuse unor costuri şi timpi de expediere diferiţi:
- Insulele mici:
 timpi de livrare 5/7 zile lucrătoare.
- Campione d’Italia - Livigno:
expediere imposibilă.

Pentru livrările cu plată de tip ramburs se va adăuga suplimentar un cost de 5,00 € cu titlu de rambursare a cheltuielilor. 

Modalităţi de livrare
- în timpul plasării comenzii ţi se va solicita intervalul orar de livrare, împărţit doar între dimineaţă şi după-amiază; nu se va putea efectua livrarea pe bază de programare;
- livrarea este efectuată exclusiv în stradă (nu este prevăzută livrarea la etaj);
- curierul va efectua două încercări de livrare; dacă destinatarul nu va putea fi reperat, acesta va depozita coletul la sediul propriu. Contactând serviciul nostru clienţi, vei putea solicita livrarea la aceeaşi adresă sau la o adresă diferită ori te vei putea deplasa la filiala de referinţă în termen de 2 zile lucrătoare. Dacă nu se transmite nicio comunicare privind livrarea mărfii în termen de 48 de ore, marfa va fi retrimisă în depozitele noastre;
- la momentul livrării vei primi un e-mail cu informaţiile de monitorizare pentru a urmări starea comenzii. Transportatorul nu va transmite un preaviz telefonic; dacă este cazul Le SAC va furniza numărul tău de telefon pentru a se stabili detaliile livrării.

Modul de acţiune la primirea produsului
În momentul primirii produsului, va trebui să efectuezi următoarele verificări:
1. Verificaţi integritatea coletului care nu trebuie să fie deteriorat la exterior şi/sau să prezinte semne de manevrare incorectă. Acesta trebuie să fie închis EXCLUSIV cu bandă adezivă personalizată Le SAC;
2. Verificaţi dacă numărul de colete (numărul de pachete) indicat pe documentul de livrare corespunde cu numărul de colete livrate efectiv;
3. Dacă identifici probleme la livrare, îţi revine responsabilitatea de a refuza sau accepta comanda. Dacă alegisă accepţi comanda, va trebui să semnezi documentul curierului CU REZERVE. În caz de neregularităţi, va trebui să comunici acest lucru către serviciul nostru clienţi printr-un e-mail la clienti@le-sac.it. 
4. În cazul plăţii prin ramburs, verifică dacă suma este aceeaşi cu cea indicată în confirmarea comenzii. Curierul nu dispune de rest.

Ridicarea din magazin
- când comanda ta va ajunge la punctul de vânzare ales, vei primi un e-mail de confirmare a ridicării;
- ridicarea comenzii trebuie să aibă loc în 15 zile de la data livrării. Dacă nu este ridicată în intervalul indicat, comanda va fi anulată. În caz de plată anticipată, se va efectua rambursarea.  


Facturarea
- îţi reamintim că factura este emisă doar pe baza unei solicitări specifice în timpul plasării comenzii (PASUL 2 din coş). Nu este posibilă solicitarea acesteia după transmiterea comenzii;
- când este solicitată, factura este disponibilă începând cu data expedierii comenzii tale. Este suficient să te conectezi şi să accesezi secţiunea Profil > Istoric comenzi pentru a o descărca şi/sau imprima. Nu va fi prezentă pe suport de hârtie în interiorul coletului.
- pentru garanţie, se va utiliza chitanţa de cumpărare care este trimisă prin e-mail la finalizarea plasării comenzii;
- pentru ridicarea din magazin prin plata la casă, aceasta din urmă trebuie solicitată direct în faza de plată.

 

Seguici su
youtube instagram blog

Scroll To Top

   

X

OBŢINE IMEDIAT DISCOUNTUL DE 5%

Înscrie-te la buletinul informativ şi
primeşti imediat codul de discount
dae utilizat pentru următoarea ta achiziţie!

înscrie-te
X

OBŢINE IMEDIAT DISCOUNTUL DE 5%

Înscrie-te la buletinul informativ şi
primeşti imediat codul de discount
dae utilizat pentru următoarea ta achiziţie!

Timpi şi costuri de expediere în Italia
Opţiune de livrare Cost Timpi
Standard Valoare comandă până în 100 €: 5,00 €
Peste 100,00 €: gratuită
5 zile lucrătoare
Ridicarea din magazinul de la Milano 0,00 € 2/3 zile lucrătoare Cost ramburs 5 € în plus.
Livrarea în Sicilia şi Sardegna şi insulele mici poate necesita 1/2 zile lucrătoare în plus.
logo

OBŢINE IMEDIAT DISCOUNTUL DE 5%

Înscrie-te la buletinul informativ şi
primeşti imediat codul de discount
dae utilizat pentru următoarea ta achiziţie!