Returnări și rambursări

Informații importante

Toate articolele sunt verificate de calitate pentru defecte înainte de a fi expediate către client. LE SAC face tot posibilul pentru a se asigura ca culorile produselor continute pe site sa apara cat mai aproape de realitate. Totuși, LE SAC nu poate garanta că culoarea afișată de Client pe ecranul său corespunde perfect cu cea a produsului.
Pentru ca procedura de retur să fie gestionată cât mai repede posibil, LE SAC invită clientul să organizeze returnarea tuturor articolelor pe care doresc să le returneze într-o singură expediere. Pentru a reduce riscul de deteriorare a produselor, LE SAC recomanda folosirea aceleiasi cutii folosite pentru livrarea relativa pentru retur. In cazul in care cutia nu este refolosibila, va fi posibila returnarea articolelor intr-un alt ambalaj, cu conditia ca Clientul sa asigure corectitudinea ambalajului. Retururile care sunt deteriorate, pătate sau modificate pot fi refuzate și nu rambursate.
Depozitul LE SAC va prelua livrarea produselor returnate și va efectua verificările de calitate pentru a verifica starea lor reală. Rambursarea se va face prin recreditarea sumelor plătite de client pentru achiziționarea produselor conform modului de plată utilizat. În cazul achiziției cu cardul de credit, timpul de rambursare va depinde de cardul de credit utilizat și va avea loc în orice caz în cadrul a două extrase de cont.

Scroll To Top