Returnări și rambursări

Cum se deschide o cerere de returnare online

CUM SE DESCHIDE O CERERE DE RETURNARE ONLINE:
Dacă sunteți un client înregistrat, mergeți în zona dvs. personală și introduceți „ISTORIA COMENZII”> „Returnări” și urmați procedura ghidată, specificând motivul.
Pentru ca returnarea dvs. să fie adecvată, vă reamintim să imprimați eticheta de returnare și numărul autorizației primite prin e-mail în timpul procedurii ghidate și să le aplicați pe pachet. De asemenea, vă reamintim că produsul pe care intenționați să îl returnați trebuie să fie livrat curierului în termen de 14 zile calendaristice de la autorizația noastră de returnare. Dacă numărul autorizației lipsește, returnarea dvs. va fi refuzată și rambursarea nu va fi emisă.
SPECIFICAȚII SUPLIMENTARE DE RETURĂ:

ÎNTORNIREA PANTOFELOR:
Încălțămintea trebuie returnată în casetele corespunzătoare. Returul poate fi refuzat dacă cutia este deteriorată. Aceste produse trebuie returnate în cutia originală, ambalate cu atenție și plasate într-o cutie de carton. Nu utilizați cutia pentru pantofi direct ca ambalaj pentru a expedia returnarea dvs. sau va trebui să o refuzăm.
Încălțămintea nu trebuie să fi fost folosită niciodată. Orice testare a produsului trebuie să aibă loc pe o podea curată.

SACURI / RUTURI RETURĂRI:
Genti (bărbați și femei), rucsacuri, serviete și toate articolele similare din piele trebuie returnate împreună cu toate accesoriile originale incluse în produs (exemplu: curea de umăr detașabilă, farmece etc.) și inclusiv hârtia sau umplutura folosită. pentru a-l menține în formă și a preveni deteriorarea acestuia în timpul transportului.

CINTURI DE RETURNARE:
Aceste produse trebuie returnate cu cutia / pânza originală și NU POATE FI MODIFICATE (de exemplu, scurtate, găuri adăugate etc.).

ÎNTORNIRE ÎMBRĂCĂMINTE:
Fiecare îmbrăcăminte trebuie returnată cu toate etichetele și etichetele atașate, inclusiv toate ambalajele și accesoriile originale (saci de praf, umerașe, huse etc.) primite odată cu comanda.
Nu trebuie să fi fost folosit niciodată, cu excepția dovezii acelorași. Nu trebuie să fi fost spălat, călcat și / sau tratat în niciun fel.
Costumele de baie trebuie încercate peste lenjeria dvs. personală.
LE SAC va prelua livrarea produselor returnate, rezervându-și dreptul de a se asigura că au fost returnate ca fiind noi. În acest scop, va fi adecvat să acoperiți ambalajul original al produselor cu alte ambalaje de protecție care să îi păstreze integritatea, protejându-le, de asemenea, de scris sau etichete. Nerespectarea celor de mai sus va duce la refuzul returnării, iar costurile de expediere vor fi pe cheltuiala dumneavoastră.

Întoarcerea bagajului:
Produsul pentru bagaje nu trebuie să fi fost utilizat în niciun fel, în special roțile nu trebuie să prezinte nici cel mai mic semn de uzură (orice test de remorcare trebuie efectuat pe o podea interioară curată).
Dacă are blocarea combinației, aceasta nu trebuie modificată în niciun fel, ci returnată cu combinația originală care este în mod normal „0000”. În cazul unui lacăt, acesta trebuie returnat cu toate cheile originale.
Dacă este posibil, ambalați produsul cu cutia originală (deoarece a fost deja proiectată pentru o protecție adecvată în timpul transportului), completată cu etichetele / etichetele originale, accesoriile, instrucțiunile de utilizare și fișele de garanție.

EXCLUZII:
În conformitate cu legislația italiană, dreptul de returnare este exclus în cazul în care Consumatorul a achiziționat produse personalizate sau personalizate sau bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive igienice sau legate de protecția sănătății și au fost deschise după livrare. Acestea includ, de asemenea, articole din secțiunea Lenjerie intimă / Lenjerie (bikini, slip, boxeri etc.), măști de protecție și geluri dezinfectante.

Scroll To Top