Întrebări frecvente

Ai întrebări? Cel mai probabil răspunsul este aici!


COMANDA 
LIVRAREA
CUM PLĂTEȘTI ?
PRODUSELE 
RETUR ȘI RAMBURSARE
RESPECTAREA CONFIDENȚIALITĂȚII 
CONTACTE
DESCHIDEREA TSA 


COMANDA

CUM FACI O COMANDĂ?
Este simplu să faci o comandă pe site-ul lesacoutlet.it: descoperă catalogul nostru navigând pe site, utilizând diferite categorii precum Voiaj, Pantofi, Femei, Bărbați, etc. sau utilizând funcția Căutare.

Caută articolele pe care vrei să e cumperi făcând clic pe Adaugă în coș. Acum că articolele tale sunt în coș, lasă-te ghidat și fă clic pe Efectuează comanda.

CÂT TIMP DUREAZĂ EXPEDIEREA COMENZII MELE?
Fiecare comandă efectuată este transmisă către magazinul nostru pentru a fi pregătită, după validarea plății.

În general, aproape toate articolele comandate sunt imediat disponibile în magazinul nostru, acest lucru înseamnă că articolele sunt controlate, ambalate și livrate curierului în scurt timp. Din acest motiv, nu poți aduce modificări comenzii și metodei de plată și de livrare alese.

Toate comenzile sunt predate curierului în termen de 2 zile lucrătoare.


CUM PLĂTEȘTI?
Le SAC îți propune 4 metode de plată:

- Card de credit: Visa, Mastercard
- Cont PayPal
- Card preplătit PostePay
- Transfer bancar

 

Plata prin ramburs presupune un cost suplimentar de 5 €. Le SAC își rezervă dreptul de a revoca dreptul de plată prin ramburs pentru toți clienții în cazul cărora au existat litigii de plată în trecut. Trebuie să selectezi Ramburs dintre metodele de plată propuse pe site-ul www.lesacoutlet.it și să finalizezi.
Le SAC îți va trimite un e-mail de confirmare la finalizarea comenzii. Pentru a asigura un nivel maxim de siguranță, Le SAC își rezervă dreptul de a te conecta telefonic pentru a valida comanda împreună cu tine. După validare, comanda va fi pregătită și expediată în cel mai scurt timp posibil. Plata comenzii va fi efectuată în momentul livrării acesteia de către curier. Plata va fi efectuată EXCLUSIV în NUMERAR (cecurile, voucherele sau mijloacele de plată de altă natură nu vor fi acceptate)

Te rugăm să oferi curierului suma exactă aferentă comenzii tale deoarece acesta nu este autorizat să dea rest.


PLATA ESTE SECURIZATĂ?
Card de credit și Paypal
Plata pe site-ul nostru este complet securizată: datele tale bancare sunt criptate și transmise codificat fiind complet ilizibile. Le SAC nu poate vedea datele cardului tău de credit, iar operatorii noștri nu-ți vor solicita niciodată comunicarea acestora.

Transfer bancar

După efectuarea comenzii prin acest mod de plată, vei primi un e-mail cu datele noastre bancare. Nu uita să menționezi la motive numărul comenzii tale.
Când primim transferul bancar, comanda va fi deblocată și pregătită.
Ai 3 zile la dispoziție să efectuezi transferul bancar, după această perioadă, comanda va fi anulată și articolele repuse în vânzare


CUM SUNT LIVRATE PRODUSELE?

Dacă ai au cod de discount Le SAC, îl poți introduce în coș înainte de a finaliza comanda în câmpul Introdu codul tău de discount.
După introducerea codului, fă clic pe Aplică discountul și promoția va fi aplicată direct în coșul tău

Conectează-te pe site-ul nostru, în caz contrar, discountul nu va fi recunoscut.


LIVRAREA

CUM SUNT LIVRATE PRODUSELE?

Le SAC va efectua livrarea standard la domiciliu în Italia prin intermediul firmei de curierat GLS.
Doar la Milano se poate solicita livrarea comenzii la unul dintre punctele noastre de vânzare.

CARE ESTE TIMPUL DE LIVRARE? 
Dacă plătești comanda pe site-ul Le SAC folosind modalitățile card de credit, card preplătit, cont PayPal sau ramburs, articolele tale vor fi pregătite și expediate imediat, prin predarea către curier în 24/48 de ore. Dacă plătești prin transfer bancar, comanda ta va fi prelucrată doar după primirea plății.

Livrarea va fi efectuată în 3-5 zile lucrătoare de la data expedierii pe întreg teritoriul Italiei. Pentru insule, zonele îndepărtate sau greu accesibile, este posibil ca livrările să necesite câteva zile în plus.

Pentru detalii suplimentare, consultă CGV Le SAC Outlet.

CARE SUNT CHELTUIELILE DE EXPEDIERE?

heltuieli de până la € 149.99: € 10

Peste € 150.00: gratuit

CUM POT ȘTI UNDE SE AFLĂ PACHETUL MEU?
În momentul expedierii comenzii tale, îți vom trimite un e-mail care te va ajuta să urmărești situația livrării comenzii pe site-ul firmei de curierat GLS. Acest link se activează într-un interval de 12 ore de la primirea e-mailului. Dacă după ce faci clic nu poți monitoriza comanda, încearcă după câteva ore.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU SUNT ACASĂ LA LIVRAREA PACHETULUI?

Curierul efectuează livrarea de luni până vineri între orele 9.00 și 18.00.
Curierul se va prezenta prima dată la domiciliul clientului pentru livrarea mărfii. Dacă clientul nu este găsit, se va prezenta din nou în ziua lucrătoare succesivă. Dacă și a doua tentativă eșuează, comanda va fi depozitată la sediul propriu. Clientul dispune de 3 zile pentru a apela serviciul clienți GLS și a programa o livrare nouă. Dacă în ciuda eforturilor noastre, livrarea nu este efectuată, pachetul va fi expediat către expeditor. Pentru a evita întârzierile de livrare, te invităm, în măsura în acer acest lucru este posibil, să soliciți livrarea comenzilor la adresele la care te afli pe parcursul zilei.


PRODUSELE

PRODUSELE LE SAC SUNT ORIGINALE?
Le SAC garantează originalitatea produselor vândute în magazine și pe lesacoutlet.it. În plus, personalul nostru specializat este mereu la dispoziția ta pentru a te asista înainte, în timpul și după achiziția produselor.


RETUR ȘI RAMBURSARE
Nu-ți place produsul achiziționat? Măsura aleasă nu îți vine bine? Nicio problemă: poți returna comanda într-un interval de 14 zile calendaristice. Dacă ai achiziționat produsul dintr-un magazin, mergi la casă cu chitanța. Dacă ai cumpărat produsul online, fă clic aici pentru informații suplimentare.

CUM RETURNEZ UN ARTICOL?
Deschide solicitarea de returnare din pagina ta Istoric comenzi, selectează comanda pe care vrei să o returnezi și fă clic pe Deschide procedura de returnare a produsului și urmează procedura ghidată.

CÂT TIMP AM LA DISPOZIȚIE PENTRU A RETURNA UN ARTICOL?
Ai 14 zile calendaristice pentru a solicita returul de la data livrării.

CUM ESTE EFECTUATĂ RAMBURSAREA?

Suma va fi rambursată folosind modalitatea de plată a comenzii. Pentru comenzile plătite prin ramburs sau transfer bancar, îți vor fi solicitate datele bancare.
Rambursarea va avea loc în maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii mărfii.

CÂT COSTĂ RETURNAREA UNUI ARTICOL?

Pentru comenzile livrate în Europa (cu excepția Italiei), costurile de expediere a returului revin clientului.
Produsul va putea fi restituit folosind oficiul vostru poștal local sau un curier la alegere.
Chitanța de expediere trebuie păstrată pentru referință și monitorizare a expedierii.
Produsul returnat trebuie trimis către Le SAC într-o singură livrare la următoarea adresă:
ZUST AMBROSETTI SPA Le SAC Warehouse c/o AF ZUST, Viale Europa 50, 20090 Cusago Milano.
Compania Le SAC nu este în niciun mod responsabilă în caz de deteriorarea sau pierderea coletului. 


RESPECTAREA CONFIDENȚIALITĂȚII

DE CE TREBUIE SĂ-MI CREEZ UN PROFIL CLIENT?
Crearea acestui profil client îți permite să te bucuri de toate serviciile propuse de Le SAC: monitorizarea pachetului, restituirea produselor, vizualizarea istoricului comenzilor, etc.

Informațiile pot fi modificate de tine în orice moment prin gestionarea profilului tău client online. De asemenea, informațiile pot fi eliminate complet din baza noastră de date la cerere.

CUM SUNT UTILIZATE INFORMAȚIILE PERSONALE DIN PROFILUL MEU CLIENT? 

Conform art. 130 din Codul privind confidențialitatea informațiilor, toate informațiile pe care le furnizezi pentru crearea profilului tău client pe Le SAC, sunt utilizate exclusiv pentru asigurarea relației tale comerciale cu Le SAC, inclusiv informațiile comerciale (sau publicitare) privind produsele similare cu cele achiziționate.
Aceste informații nu sunt divulgate sau vândute terților.
Ai posibilitatea de a accesa și modifica datele tale în orice moment. 


Referitor la informațiile tale bancare (numărul cardului de credit), acestea nu se află în posesia noastră deoarece plățile sunt efectuate direct pe platforma noastră de plată.

CE SUNT MODULELE COOKIE? CUM POT FI ELIMINATE ?
Pentru a îmbunătăți serviciile pe care le oferim clienților noștri și pentru a evita solicitarea parolei de fiecare dată când ne accesează site-ul, utilizăm module cookie. Un modul cookie este un fișier încărcat pe hard discul computerului tău și care îți permite să fii recunoscut pe site fără limită de timp. Poți elimina modulele cookie în orice moment prin dezactivarea utilizării acestora din browser-ul tău.

CUM MĂ POT DEZABONA DE LA BULETINUL INFORMATIV?
Te poți dezabona de la buletinul informativ Le SAC scriind la serviciul nostru clienți și solicitând dezabonarea.

AM UITAT NUMELE DE UTILIZATOR/PAROLA 
Numele tău de utilizator este foarte ușor de găsit: este adresa ta de e-mail.

Dacă ai uitat parola, fă clic pe Login, apoi pe Conectează-te, iar după introducerea adresei tale de e-mail selectează Parolă uitată. Fă clic apoi pe Parolă uitată? pentru a continua. Îți vom trimite un link prin e-mail care te va ajuta să resetezi parola.


CONTACTE 
Ne poți contacta la adresa de e-mail clienti@le-sac.it sau telefonic de luni până vineri, între orele 9.00 și 18.30 la numărul 0289296270.


GHID ÎNCHIDERE TSA: NU REUȘESC SĂ DESCHID TROLERU
Trolerele cu combinație TSA sunt concepute în special pentru zborurile spre/dinspre America.

Cheița pentru deschiderea combinației este folosită exclusiv pentru eventualele controale ale valizei de către personalul aeroportuar.
Cu ajutorul acestei cheițe valiza este deschisă fără a altera conținutul.

În continuare, vă prezentăm indicațiile pentru setarea combinației valizei:
1. Îndepărtează săgeata roșie dacă lacătul este dotat cu așa ceva.
2. Combinația este setată pentru deschidere la 0-0-0. Alege 3 cifre pe care ți le poți aminti cu ușurință (zi de naștere, adresă, etc.).
3. Caută butonul sau clapeta din apropierea rotițelor combinației:
- Dacă există un buton, apasă până când rotițele nu se mai rotesc la combinația aleasă, apoi eliberează-l pentru fixarea combinației.
- Dacă există o clapetă, deplaseaz-o în poziția cea mai joasă (uneori trebuie mișcată în sus spre dreapta), rotește rotițele pentru combinația aleasă, apoi readu clapeta în poziția originală.
Combinația din 3 cifre este acum setată.

Scroll To Top